lørdag den 13. august 2011

Friday's Five Favorites!

Så blev det for første gang i fantastisk lang tid "rigtig" fredag, altså en fredag der symboliserer ugens ende og den kære weekenden. Derfor får I selvfølgelig også en omgang Fredagens Favoritter.

Ugens favorit outfit:






































Her lige efter sommerferien, efter hverdagens start synes jeg alt der emmer af sol, sommer og ferie er noget så skønt! Også derfor kunne jeg slet ikke stå for dette fine outfit, med både sommer- og ferievibes. Indrømmet smukke gyldne, solbrune hud har da selvfølgelig noget med det at gøre, og når hun så fremhæver den med den misundelsesværdige lækre, pink cardigan, kan jeg ikke lade være med at tænker sommer. Derudover fungerer paringen med den den enkle, romantisk, hvide kjole bare super godt. Begge af de to ting, står i sådan kontrast til hinanden at de konstant fremhæver hinanden, men stadig passer virkelig godt sammen. Mega clutchen i nude er bare en super lækker accessorie til hele outfittet, der på én gang er meget neutral og blender det hele sammen og på den anden side, faktisk får enormt meget fokus og skiller sig ud. Ballerinaer sørger for at holde det hele(bogstaveligtalt) nede på jorden og afslappet i forhold til, hvis hun havde sat et par sylespidse stiletter til. De lækre solbriller er bare prikken over i´et på hele det luksuriøse sommeroutfit!

Ugens favorit smagsoplevelse:






































Jeg lavede endnu egang disse hindbær, hvid chokolade cupcakes, som I nok skal få flere billeder af senere. Og de bliver altså bare ved med at være lige himmelske! Generelt er jeg bare en kæmpe sucker for at kombinere hindbær og hvid  chokolade, og når det så puttes i en fin, lille hjertecupcake med icing, så er jeg ltså helt smeltet!

Ugens favorit beautyprodukt:
















Jeg købte for en uge siden denne lipstain fra GOSH i farven 01 efter med ikke så stor succes, at have anskaffet mig en af Max Factors, og jeg må sige jeg er super glad for denne. Farven er enorm intensiv, men kan dog lige så let duppes en smule med toiletpapit umiddelbart efter påføring og på denne måde gøres en smule mere neutral. Den har en helt fantastisk holdbarhed og er faktisk stadig virkelig flot og rød efter en lang skoledag. Derudover er utrolig let at påføre og smitter efter 2-3 min. ikke af på noget som helst lige meget hvor meget du kysser, drikker og spiser. Til slut koster den ikke mere end 60 kr. og er altså i følge mig noget af et røverkøb!

Ugens favorit billede:



















Random; Ugens favorit oplevelse:
Har helt sikkert været at starte på gymnasiet. Påtrods af min delvise frygt og fuldstændige nervøsitet, gik det hele jo super godt både første dag og resten af ugen. Mine klassekammerater er enormt søde, venlige, flinke og åbne. Jeg synes allerede at der er virkelig god stemning i klassen og kemi mellem folk. Vi lagde jo ud med første dag at danse squaredance med et par andre 1.G-klasser, og det er lang tid siden jeg har grint så meget! Det var simpelthen så ufattelig sjovt og humoristisk hvordan vi(og mest af alle min partner og jeg) koksede op i det, og det var en fantastisk både at slappe af og få grint sammen med de andre, plus at man fik sved på panden! Derudover har vi også allerede lavet en lille introfremlæggelse sammen, og hygget os til fredagscafé og det hele. Vores lærere virker rigtig fine, og stemningen på skolen er virkelig god og emmer af venlighed, åbenhed og mangfoldighed, hvilket er det vi er kendte for! Jeg er allerede super vild med drama og synes også folk fra timerne dér, er virkelig søde! Så jo alt i alt har det været en super god start!

Dette indlæg skrev jeg i torsdags og havde jeg programmeret til i går kl. 15.00, da jeg vidste jeg ville være væk fra tidligt fredag morgen til i dag kl. 16.00. På en eller anden måde, er noget dog gået galt og det lå stadig i kategorien kladder, da jeg tændte min computer her i dag. derfor håber jeg I overlever en forsinket omgang ugens favoritter.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar