søndag den 28. august 2011

Recipe - Berry Pie

Jeg lavede i går denne uhyggeligt lækre tærteagtige ting. Grundet alle de helt friske bær er den simpelthen bare så helt fantastisk sommeragtig, frisk, lækker, saftig og smagsfyld og kombineret med muscovadosukkeret og den hvide chokolade i crumblen er det simpelthen bare som en bid af himlen! Jeg kan kun anbefale Jer alle, at skynde Jer ud og lave dem mens et stadig er muligt at få fat i de friske bær!

Jeg brugte ca.(alt var efter øjemål):
  • 100 g. hvid chokolade
  • 1 bakke hindbær
  • 1 bakke blåbær
  • 1 bakke brombær
  • 50 g. blødt smør
  • 3 dl. havregryn
  • 70 g. muscovadosukker
Jeg:

  • Hakkede chokoladen.




  • Skyllede bærene.

  • Blandede chokolade, muscovadosukker og havregryn sammen.


  • Tilsatte smør og æltede det sammen med mine fingre.



  • Hældte bærerne i et tærtefad.


  • Hældte crumblen over, og satte tærten i ovnen ved 175 grader i ca. 30 min.


  • Havde nu den skønneste dessert til lørdag aften kombineret med vaniljeis af højeste kvalitet!
The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar