fredag den 7. januar 2011

Asos S/S 2011 collection!

Så kom Asos' Spring/Summer kollektion frem her for et par dage siden, og her får I lige et par billeder af den , nogle af mine personlige favoritter og de itemss jeg synes meget godt viser nogle af de store trends for forårssæsonen.
Noget af det vi ser meget af, er de lyse, sarte farver, som bare for én til at længes efter det lyse, varme tid
hvor man kan iklæde sig disse skønne items:

Fra Venstre: Richard Nicoll Asymmetric One Shoulder Dress £200.00,  Richard Nicoll Shirt Square Neck Summer dress

£210.00, DRESSMONSTER Flared Shirt £95.00, See by Chloe Emperor One Shoulder Linen Crepe Dress £280.00
Derudover har eksotiske kulturelle mønstre(gerne i strik) også været meget oppe,
personligt kan jeg nok bedst lide , når det ikke er helt så overdrevent,
men altså f.eks. den tætsiddende strikke kjole nedenunde kan jeg rigtig godt lide
og synes jeg gør det fint, ved så at holde snittet simpelt:


Fra Venstre: Peter Jensen Crepe Dress with Paperchain Ring Print £265.00, Pendleton Meets Opening Ceremony Mini Dress in Jacquard with Twist Back £404.00,  Pendleton Meets Opening Ceremony Wool Hawkeye Lavender Knitted Dress,  Pendleton Meets Opening Ceremony Fringe Blanket Top £268.00.



Sidst men ikke mindst har det sort/hvid grafiske print heller ikke været at overse i kollektionen,
og er nok den trend jeg er vildest med, for hvor er disse sager dog fede! Jg ville i hvert fald ikke have noget imod at hoppe i silkekjolen nummer to til venstre nedenfor hvis den lige var et par tusinde kroner billigere. Og rebkjolen er da også ret så fed:

Fra venstre: Sass & Bide The History Maker Ruched Jersey Drape Dress £335.00, DRESSMONSTER Drop Waist Printed Dress £120.00,Sass & Bide See the Light Silk Dress £389.00
Sass & Bide Essence And Attitude Bandeau Dress £225.00.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar