torsdag den 13. januar 2011

Buys from Tuesday's shopping!

Her kom så de lovende billeder af købene fra i forgårs. Udover en gaver til min veninde, der var det vigtigste og så mad blev det til disse ting til mig selv:


Jeg manglede bare en helt enkelt, "ren", fugtgivebde deo hvilket jeg så købte, og så var den endda sat ned fra 50 til 25 kr.!


2 x elsked bodylotion, der er en stor del af mit beautyritual og I derfor snart vil få et indlæg om.

Lysebrun/mørk beige kinda farvet trøje med trekvartlange ærmer og markerede skuldre fra H&M sat ned til bare en 50´er!


Samme model bare i hvid/olivengrøn stribet.

Sød blå/hvid stribet skjorte med ret markante skuldre og trekvartlangeørmer, giver en flot figur! Og var sat ned til 100 kr. Også fra H&M.

Stewardesse-inspireret blazer fra Gina Tricot til bare en hundredlap!

Så alt i alt nogle ret gode fund, selvom det ikke lige var meningen at de skulle købes...:)

Håber at alle i der har været ramt af sneen som her i Århus har nydt at se den falde så smukt og fint!
-Og at I alle ligesom jeg har en fanatstisk tyk varm hue(der godt nok ikke er verdens kønneste) som kan holde Jer varme. -Må snart lige få uploaded et billede af den, for den er virkelig dejlig!

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar