torsdag den 27. januar 2011

Vichy Nutriextra!

Jeg faldt forleden over denne nyhed fra Vichy, der er en bodycreme til tør til meget tør hud(a.k.a. min hud).
Efter at Vichys Normaderm serie ingen effekt havde på min hud, på jeg indrømme jeg ikk har været den største fan af Vichy. Også da priserne ligger lige lovlig højt for mit budget. Dette blev dog ændret ved mødet med denne creme! Jeg vil sige jeg har aldrig helt fattet hvad forskellen på en bodylotion og en bodycreme var, jeg mener det er jo det samme. Men denne bodycreme lever virkelig op til navnet. Den er fatteligt blød, lækker og ikke mindst fugtgivende. Nok den bedste bodyfugter jeg nogensinde har prøvet, kan kun anbefales! Kan købes på apoteket. Vejledningspris er 154 kr.

The Fashionphile

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hmm af en eller anden grund er din kommentar blevet slettet :) Nå, men er da super glad for at du kunne bruge det :)

    SvarSlet
  3. Jeg har pga medicin også meget tør hud for tiden, og har nu prøvet en del cremer som jeg alle slog ud af. Jeg vil bare anbefale en creme der hedder ceridal, som er til ansigtet. Ret fed, men fantastisk. Din tørre hud vil forsvinde helt.
    //Ditte

    SvarSlet
  4. Tusind, tusind tak for tippet, det skal helt sikkert kigges nærmere på! Dog lider jeg samtidig af rigtig teenage hud, så må lige se hvordan det pasaser til dette, men endnu engang tusind tak for tippet! :)
    -Og hvis jeg ikke har skrevet det, mega fed blog du har! :)

    SvarSlet