onsdag den 19. januar 2011

Golden Globes 2011 - My personal favorites!

Ja så var der jo Golden Globes her i tirsdAGS, som jeg ikke blev oppe og så, men derfor har jeg selvfølgelig alligevel tjekket alle de smukke(og mindre vellykkede) kjoler ud og har fundet mine personlige favoritter. Alt i alt synes jeg der var rigtig mange smukke skrud. Især synes jeg der var rigtig mange enkle(med fantastiske) nudefarvede kjoler, mange one shoulder dresses og også blå var til at spotte på flere af de skønne stjerner.

Her mine favoritter:

Anne hathaway så simpelthen helt fantastisk ud med sin labre krop i denne kjole, helt fantatsisk!
Og hendes udstråling og glæde gjorde det bestemt ikke værre, én af mine topfavoritter!

Også sandra Bullock så(som altid) strålende ud og kjolen er da også utrolig smuk med alle dens draperinger og klæder hende godt...

...Men det var nu hendes hår der var aller smukkest. jeg synes virkelig at Bullock hele tiden giver Aniston kamp til stregen om den smukkeste, mest velplejede hår der altid ser fantastisk ud, når det bare hænger.
At hun har rundet de fyrre, det kan man da i hvert fald ikke se!

Som Sandra kørte også Scarlet Johanson det nudefarvede. Og som altid formår huin at finde en farve, der komplimenterer hendes lyse(halvt danske) hud perfekt og at se rigtig old hollywood glam ud med røde læber
og opsat hår. Og så er da noget meget flot lidt vintage over kjolen, er der ikke...?

Amy Adams i et fantastisk skrud af en kjole. Jeg er vild med det hele ved dette look! Alle kjolens detaljer, den smukke, smukke skulder, det smukke slæb, den måde den falder utrolig smukt på Amy og ikke mindst dens vidunderlige blå farve, der bare fremhæver Amys SÅ misundelsesværdige røde hår og hvide porcelænshud endnu mere! Endnu en af min top favoritter!

Rødt hår, rød kjole, røde læber og rød løber? Hmm ikke umiddelbart det bedste match,
men Mad Men stjernen får det selvfølgelig til at fungere og formår i den grad endnu engang at vise sine smukke kurver frem i denne kjole.

Underwood springer med på nudetrenden, og selvom det hele er holdt helt, helt enkelt er jeg ret vild med looket til gudesmukke Carrie, der jo bare understreger at Less is more...

Wow! Og her kom så mit muligvis nummer 1 look of the night, for hvor er dette dog bare...fantastisk!
Jeg er helt vild med kjolen, der bærer et præg af vintage, har de skønneste markerede skuldre, lange ærmer, er lavet af sart, smukt let transparent stof og bare sidder perfekt på Leighton Meester, der fuldender looket med smukke, store krøller redt en smule tilbage og helt enkle øreringe! I am loving this!

Endnu en smuk blå kjole. Elsker detaljen med det transparente tyl  oppe ved halsen!

    Gravid, grå,  glødende(som strålende) og glamourøs, så kort kan det vist siges!

På trods af at hun er lige lovlig tynd og benet til min smag, så må man altså give Angelina at hun ser absolut fantastisk ud i denne grønne, glitrende kjoler der bare smyger sig perfekt om hende, og komplimenterer hendes skønne øjne og mørke hår, der forøvrigt også rigtig klogt er valgt til bare at sidde løst for at fuldende looket.

Endnu en grøn kjole, dog en meget mindre intens mere flaskegrøn nuance af farven, der dog er helt vidunderlig til kønne Catherina Zeta-Jones. Der er noget prinsesse over snittet og øreringene understrege dette royale look!

Hmm lige lovlig nedringet selvom man dog må give Eva Longoria a kjolen ellers fremhæver hendes former på smukkeste vis og er ekstremt elegant i sit snit og faktisk også er helt speciel og unik selvom den er i sort, og så bærer hun den med stil!

 Det jeg dog ville vise Jer var denne fantastisje ryg! Wauw siger jeg bare!



 Til slut en drøm af en prinsessekjole med glimmer, tyl, skørt og det hele! Helt sikkert også på min top 5!


The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar