mandag den 24. januar 2011

Straight Iron!

Ja nu er jeg ikke den der glatter mit hår allermest, faktisk alt for sjældent!
Men derfor kan jeg jo alligevel godt vise mit glattejern frem, der egentlig bare er et helt almideligt Remington et(Remington S9900 Straight in a Stroke for at være mere præcis), ikke noget fancy dér.
Men jeg synes at det(i hvert fald, når man ikke er den store glattejersnbruger) er super godt,
det varmer op til 230 grader på ingen tid og glatter håret rigtig flot i løbet af ikke særlig lang tid,
og holdbarheden af håret, er sådan ret normalt tænker jeg. Altså på mig der bare har lidt kruset hår og glatter det om morgenen holder det ret godt hele dagen hvis det ikke bliver udsat for fugt.
derudover ligger det godt i hånden og er meget let at have med at gøre.

The Fashiophile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar