tirsdag den 4. januar 2011

Best Sale Buys!

Så er nu er der udsalg alle steder og bl.a. Topshop og Asos er nået helt derhen på deres udsalg at de nu sætter de sidste ting endnu mere ned, så det er ved at være nu man skal slå til hvis man virkelig vil have et godt køb! Alt i alt synes jeg der har været rigtig mange gode tilbud og udsalg rundt omkring i både fysiske butikker og webshopsene. Og jar har simpelthen fundet så mange gode ting jeg godt lige kunne finde på at købehvis jeg lige havde vundet lotto. For at give 2000 for et par lækre bukser er jo ikke så slemt når de lige er blevet sat ned fra 5000 kr. vel? Dog må jeg indrømme at Asos skuffede mig lidt, jeg synes der er rigtig mange ting der også var på sommer udsalget(!) og at der ikke lige var noget helt specielt der var sat ned, ved ikke om det bare var mig?
Nå, men her får I i hvert fald de bedste fund til prisen(alle under 500 kr.) fra lidt rundt omkring:


 
Udafgående spiral med uret:  Stribet Embellished Dress DKK 69 fra nelly.com, Gape Knit Cardigan 89 kr. på Nelly.com, Vila Bille Carigan 119 kr. på nelly.com, Only Salt Loose Knit Cardigan med lang lynlås i ærmerne 149 kr. på Nelly.com, Fianga leggins 99 kr. fra Edies Eyes, Peacock Mesh Skirt £7 fra Topshop, Perrine Jacket med pailletter 129 kr. på Nelly.com, Amanda Long Knit med markerede skuldre 49 kr. på Nelly.com, Sweden Long Blazer 179 kr. på Nelly.com, Waldport harrering 89 kr. fra Edies eyes, Ladue kjole 149 kr. fra Edies eyes, Prikket Brenda kjole 60 kr. fra Monki, Floral Lace Ribbon Slot Mini hipsters £ 1(!) fra Topshop, Ruffle Corsage on Chain £ 8.25 på Topshop.com, ASOS Boudoir All Over Lace Body £ 5 på Asos.com, Miley one shoulder bluse 80 kr. fra Monki, Wakefield ring 89 kr. fra Edies Eyes, Zari slangeskindsstrik 160 kr. fra Monki, Mesh Stone Chandeliers £ 7 på Topshop.com, Catherina nederdel 60 kr. fra Monki.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar