onsdag den 26. januar 2011

Python Crazy Lanvin!

Er det bare mig eller er Lanvin gået ret slangeprintamok? Altså jeg ved da godt at dyreprint bliver übertrendy her til foråret, men er det ikke nærmest lidt for meget? På den anden side er det jo fedt at konceptet blicver kørt helt ud og jeg mener altså alle slangeprintselskere kan nu glæde dig ved tanken om at kunne iføre sig top, nederdek, sko, shoppenet og trendcoat i samme identiske print.
1. Python-print silk-taffeta trench coat €2,990(link)
2. Faubourg Cabas printed cotton tote €490(link)
3. Python-print satin-jersey skirt €791.99 (link)
4.Python-print cotton-canvas overnight bag €1,075(link)
5. Python-print silk top €905(link)
6.Python-print triangle bikini €509.14(link)
7. Snake-print canvas wedge sandals €695(link)

Selv er det ikke lige mit ultimative yndlingsprint, men jeg er helt vild med nederdelens snit, den er virkelig flot! Og lidt nedtonet med en sort top og flade ballerinaer kunne den sikkert være super sød. Dog er den nok lige et par tusinde kroner for dyr...

Hvad synes I om Lanvins overload af slangeprint, og om slangeprint i det hele taget?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar