mandag den 10. januar 2011

Which One?


Jeg er altså blevet helt forelsket i disse to kjoler, jeg viste tidligere viste Jer lige Her. Jeg synes de har et super feminint, flot og elegant snit og bare er rigtig fine og så kan de bruge de på de fleste tider af året.
Men nu kan jeg simpelthen ikke finde ud af i hvilken farve jeg skal købe den...
Altså den sorte er jo...sort! Og vil derfor passe til alt, være pæn til både guld og sølv smykker,
kunne styles på en milliard måder og være rigtig god at tilføje til min alt for lille samling af LBDs,
på den anden side er den nudefarvede også bare så fin og sart, og vil både være rigtig flot til bare ben,
men vil også kunne styles rigtig flot med sorte strømpebukser, sko og accessories uden at det bliver for kedeligt, så åh jeg ved det ikke...!

Hvad synes I?

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. De er virkelig fine! Jeg er nok mest til den sorte.

    /Emilie
    http://edithinga.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja det er jeg også sådan på den ene side, men så på den anden side...Åh I don't know! :D

    SvarSlet