torsdag den 27. januar 2011

Obsession with(sold out)rings!

Årh jeg er helt besat af ringe for tiden og har opdaget at jeg har alt, alt for få, så det må virkelig være noget af det næste jeg skal anskaffe mig, når nu min shoppepause slutter. Jeg var sidst uge inde på MissSelfridges udsalg og fandt en masse fede, billige nogle. Desværre går det så hurtigt at over halvdelen nu allerede er udsolgt, men jeg synes alligevel lige jeg ville dele det med jer. Jeg er helt vild med dem alle men nr.2, 5, 6 og 8 er nok mine ultimative favoritter, desværre er det kun 6´eren, der ikke er udsolgt...

1.Gold Urchin Ring £2 fra MissSelfridge
2.Rhinestine Set Long £3 på Misselfrigde.com
3.Facet Bead Cluster Ring £3 fra Missselfrigde(ikke udsolgt)
4. Single Stone Band Ring £2 på Misselfridge.com
5.Silver Olympic Swirl Ring £2 på Missselfridge.com
6.Leafers Branches Ring £3 fra Missselfridge(ikke udsolgt)
7.Filigree Ball Ring £3 på Missselfridge.com(ikke udsolgt)
8.Statement Oval Stone Ring £5 fra Missselfridge
9.Catseye Mix Shape Stack £3 fra Missselfridge(ikke udsolgt)

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar