tirsdag den 18. januar 2011

X-factor!

Jeg ved det jeg går helt video- og aboslut intet med mode at gøre amok i dag,
men her får I altså lige to videoer af fra x-faktor, jeg troligt følger med i selvom jeg halvdelen af tiden til auditionsene sidder og krummer tæer og synes at det er frygteligt at så talentløse unge faktisk bliver sat på tv for andres underholdning. Den anden halvdel bruger jeg dog på at lytte til Blachmans skønne ret så filosofiske kommentar, grine af Cutfathers latter, misunde  og beundre Pernilles skønne outfits og selvfølgelig lytte til den musik, der faktisk er skøn og elske det når "stjerner ligesom klækkes".

For det første var jeg helt vild med Pernilles kjole hun bar  i udsendelsen i lørdags, jeg desværre ikke har kunnet støve op hvor er fra:

Så synes jeg altså også der var et eller andet ret specielt ved de rødhårede tvillingerne.
måske især bare fordi man ikke havde de store forventinger, når nu det var deres fodboldtræ´ner der var træt af at høre dem synge i omklædningsrummet, der meldte dem til. men de kunne jo faktisk synge! 


Og så var der altså også bare et eller andet ved Anne Louise jeg super godt kunne lide. Uover at have en skøn stmme og vælge et dejligt nummer, virkede hun til at have en rigtig dejlig personalitet og var rigtig nede på jorden og smilende og sådan.



Hvem er Jeres favoritter hvis I ser det?

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar