torsdag den 20. januar 2011

Pieces of today's outfit

Her får I lige et par små glimt af mit outfit i dag, der bestod af ret nyindkøbte skjorte med markante skuldre fra H&M og højtaljede skinny jeans for et ret klassisk look. Jeg tilføjede dog så mine højtelskede ugleøreringe fra Forever 21 for en smule humor og så min meget enkle blomsterring.
Outfittet...

Skjorten som jeg faktisk rigtig godt kan lide, de markante og snittet giver en meget feminin krop og så gør skuldrene også at den bliver lidt mere speciel end mare en helt enkel skjorte...

De smukke skuldre(eller i hvert fald én af dem)

Ugleøreringene, som jeg elsker rigtig højt!

Ringen, beklager de meget uskarpe billede men mit kamera nægtede simpelthen at ville tage et ordentligt et, så dette blev det bedste ud af de 30 forsøg jeg gav det...!

Og så synes jeg heller ikke lige I skulle snydes(eller skånes) for et billede af mine lakerede
tånegle...

The Fashionphile

2 kommentarer:

  1. Elsker dine ugle-øreringe! :-)

    SvarSlet
  2. Årh tusind tak! :) er som sagt også selv rette vilde med dem, desværre kan de vist ikke rigtig fåes mere, og da slet ikke herhjemme :)

    SvarSlet