lørdag den 1. januar 2011

Black and grey sale shopping!

Wee første indlæg i år 2011!
Dog vil jeg lige starte med at kigge til bare på i forgårs, hvor jeg var på shoppetur, der kombinerede udsalgsshopping og nytårslookshopping.
Her fandt jeg en masse godt. Og her er de skønheds- og moderelaterede køb til mig selv jeg endte med at få med hjem. Som i kan se er der en rød(eller nærmere grå/sort) tråd i det, da det næsten alt sammen er i de sort/grålige nuancer. Dette hænger sammen med 1. at jeg synes at det at kombinerer sort og grå kan være rigtig fint afslappet. 2. at disse to farver går til alt 3. At en del af tingene var til i går og jeg synes at den farvekombi er god til et lidt mere afslappet nytårslook.

   Alle tingene
Billie Chiffon Top fra Vila. Kjolen til nytårsaften. Rigtig fin i sart, let transparent stof.
 Jeg var helsdig at finde den til halvpris. Idet den(meget bevidst) ikke er fyldt med en hulens masse glimmer
 og pailletter kan den jo også sagtens bruges i andre sammenhænge. Og den vil også være om sommeren tilsat et shorts eller nylonstrømpebukser.
    Lingerisæt fra H&M. Meget enkelt og fint. En rigtig fin lille detalje er at de der små ting til at justere stropperne(wth kalder man sådan nogle?) er guld, hvilket giver sættet et luksuriøst pust.

    Glimmerstrømpebukse fra Gina Tricot. Rigtig nytårsagtige og gode til at tilføre glimmer til looket.
    Dog gik hee syningen ved foden op, før jeg nåede at få dem på og ligeledes kom, der et hul i dem
    , så snart de var på, så de kan altså ikke anbefales!

    Helt enkle 70 dens grå strømpebukser fra Bik Bok til halvpris. Virker rigtig lækre og holdbare.
    Øreringe fra...Søstrene Grene til den nette pris af  9.96 kr.
    Endnu et par øreringe fra Søstrene Grene til omkring 13 kr. De passede perfekt ind i nytårslooket og
prisen sprang jo ikke ligefrem budgettet. Og de er endda nikkeltestede!
    Guldglimmerspray til hår og krop(og gulv,vægge, dyner  osv. kan jeg fortøller Jer, for så snart man bare sprayede en lille smule var det overalt, dog mest andre steder end dér hvor det skulle have været) rigtig fin
og glitrende. Perfekt til nytårsaften!

    Concealer fra Nilens Jord uden parabener og alt det andet "skidt"
  Matas fugtighedscreme uden parfume jeg især bruger på områder omkring min hals, nakke, øre og deromkring hvor mi hud har tendens til at fuldstændig utørre of skalle af, hvilket denne fugtlotion modvirker rigtig godt!
   Basal Knit Cardigan fra Vila, som er super super skøn og varm! Og så var den sat ned fra 500 til 250 kr.Så der var ingen undskyldning for ikke at købe den. I skal nok snart få et billede af den på, hvor den altså er noget kønnere.

Jeg håber at i alle havde en skøn aften i går og er kommet godt ind i det nye år. derudover undskylder jeg at jeg ikke lige fik ønsket alle et godt nytår i går...

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar