søndag den 16. januar 2011

Raina Hein!

P.g.a. sygdommen der trods alt nu er blevet så tilpas bedre at jeg kan se fjernsn og sådan da koncentrerer mig om hvad folk siger har jeg stenet ANTM hele dagen og faktisk set hele sæson 15 fra ende til anden, som jeg ikke lige har haft tid til før. Og jeg synes da der var rigtig mange gode, smukk, talentfulde piger, men jeg savnede dog skønne Raina Hein fra sæson 14, som jeg var helt forelsket i. udover at være uretfærdigt køn var hun også bare så smilende, strålende og positiv! Så derfor spammer jeg Jer alt lige
med skønne billeder af hende, da jeg bare synes der er noget helt særligt ved hende. Enjoy!

















The Fashionphile

4 kommentarer:

  1. Hun er simpelthen også så smuk !!


    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. hun er nemlig SÅ, SÅ, SÅ smuk og talentfuld! :) Håber man kommer til at endnu mere til hende :)

    SvarSlet
  3. Hvis jeg var en dreng ville jeg sikkert være forelsket i hende!! <3


    www.rainahein.com

    SvarSlet
  4. Ja også mig, hun er altsså skøn!! :)

    SvarSlet