mandag den 31. januar 2011

Freaking out!

Hej Alle
Lige nu flipper jeg helt ud og er bare freaking nervøs for fremlæggelsen i morgen.
Jeg har aldrig været særlig god til det der med at klare nervøsiteten og altså mine hænder ryster hvis bare vi skal tage en cooper-test, så i kan nok regne ud jeg er ret så nervøs. Det er altså også derfor at koncentrationen til at blogge i dag, er en smule manglende. Jeg er nu ved at have det hele øvet så mange gange at jeg tror det nærmere er til skade end gavn at øve mere, så nu glæder jeg mig bare lige til at kunne smutte til volley her lidt senere og få et lille break fra det hele og så glæder jeg mig i ustyrligt meget til at have det hele overstået i morgen! På den anden side glæder jeg mig også et eller andet sted til at dele alt den viden jeg har fået og dele min passion for emnet, jeg er bare åh så nervøs. Og så synes jeg at 15 min. er meget kort tid at have til at skulle fortælle om noget man har arbejdet med i en uge og forøvrigt også få inddraget sit produkt. Nå ja synderligt meget med mode havde dette ikke at gøre, men det er altså hvad der går og fylder mine tanker lige nu.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar