søndag den 2. januar 2011

My New Years Eve! :)

Her et par få billeder fra aftenen, der førte mig fra år 2010 til 2011:
Mit outfit bestående af kjolen fra Vila, strømpebukserne fra GIna Tricot, en lang top indenunder og så min super nice nytårshat:

Nytårshatten:

Dog blev den ved med at blæse væk, når vi var ude at fyre af og var under tiden også ret irriterende da vi spillede Just Dance på Wii´en, så jeg lavede i stedet en lille snoning i det forreste hår:


Og så synes jeg også lige i skulle se mine super seje grønne beskyttelsesbriller:

Opdækningen:

Traditionen tro så vi dronningens(i år ret korte?) nytårstale:

Fik desværre(eller måske nærmere heldigvis...) ikke taget billeder af min hjemmelavede kransekage, før den blev spist, men her er et billede af et fint ansigt en af vores gæsters 4-årige søn fik lavet af den:

 Diverse fyrværkeri vi fik skudt afsted, som jeg havde mulighed for at tage billeder af, før det begyndte at regne:












Jeg håber I alle havde et skønt og sikkert nytår!

The Fashionphile




Ingen kommentarer:

Send en kommentar