lørdag den 8. januar 2011

Gina Tricot Favorites 2!

Så er det præcis en måned siden at jeg oprettede bloggen her og indledte den(udover velkomsten)
med et indlæg om mine favoritter fra elskede Gina Tricot, så her i anledning af "Månedsdagen"
har jeg samlet mig et par nye items derfra, jeg sagtens allesammen overvejer at købe.
Jeg har valgt at sætte stykkerne op, som - ikke direkte sæt - men mulige måder at kombinere stykkerne på.

Øverst fra venstre: Swallop and Chaton Drop 49 kr., Olga party Tunic Black 179 kr., Cordelia Sweat 159 kr., Olga Party Tunic Beige Mel 179 kr., Wing and Chain Drop Crystal  79 kr. 




Øverst fra venstre: Lovis Leo Tights 59 kr., Steffie Cardigan Black 179 kr.,  Tera Knitted Sweater 249 kr.,  Metal filigree Teardrops 79 kr., Juliette Top 79 kr. 



Øverst fra venstre: Ring and key Pendant 59 kr., Juliette Top 79 kr., Helena Knitted Cardigan 199 kr., Articulated tassel Chandelier 129 kr.

The Fashionphile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar